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Managing Corporate Brands A new approach to corporate communication von Ormeno, Marcos (eBook)

  • Erscheinungsdatum: 03.12.2007
  • Verlag: DUV Deutscher Universitäts-Verlag
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Managing Corporate Brands

Marcos Ormeño introduces both behavioural science theory and decision analysis into corporate brand management using corporate communication. He develops a managerial decision-making model that outdoes existing approaches for selecting communication tools due to its high degree of formalisation and its strong behavioural basis. An illustrative study supports the author's model and shows the importance of communication in building a corporate brand. Dr. Marcos Ormeño promovierte bei Prof. Dr. Ralph Berndt am Lehrstuhl für Marketing der Universität Tübingen. Er war mehrere Jahre bei der DaimlerChrysler AG für Projekte in den Bereichen Corporate Design, Markenmanagement, PR, Unternehmenswerbung und -sponsoring zuständig. Er ist als Markenberater für Interbrand Zintzmeyer & Lux tätig.

Produktinformationen

    Format: PDF
    Kopierschutz: AdobeDRM
    Seitenzahl: 323
    Erscheinungsdatum: 03.12.2007
    Sprache: Englisch
    ISBN: 9783835095991
    Verlag: DUV Deutscher Universitäts-Verlag
    Größe: 3118 kBytes
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